o Anně

čtvrtek, března 21, 2019

Věřím na kouzelné bytosti, které žijí uvnitř kufru, na malého chlapce s bleskem na čele, který zůstal naživu. Věřím na víly, které neumí lhát, na počítačovou inteligenci, která cítí emoce. Věřím na neskutečné příběhy.

Jmenuju se Anna, je mi 17 let a jsem ve druháku na střední. Jsem stejná holka jako kterákoli jiná v mém věku; ráno vstávám do školy s příslibem, že tentokrát už opravdu půjdu spát večer dřív, často nadávám, když se mi něco nepovede, pospíchám ze školy domů, abych měla víc času na učení, který ale stejnak strávím prokrastinací na istáči, chodím do práce, která mě někdy baví, jindy míň, chodí m ven s klukama, strachuju se, jestli jsem ráno nezapomněla vypnout žehličku, věčně na cestách mezi Prahou a světem.
Tohle všecko je ale jen pozadí toho, kdo jsem. Jsem i holka, co se ráda směje, ráda jí exotická jídla (a  vlastně i všecko ostatní), chodí ráda do kina, má ráda zimu, protože může dýl spát, baví jí šťourat se ve zvěrokruzích (to jí naučily holky ze školy), ráda chodí do kaváren, ale nepije kafe, chce minimálně jedno tetování, je spíš princezna, než badass drsňačka, nesnáší hádky, ale nebojí se je rozpoutat, realistka, která se v lidech snaží najít to nejlepší, v některých situacích trošku předstírá a hraje, nerada se svěřuje, až moc posedlá svými vlasy, neumí se podřizovat novému prostředí – nedává moc velký životní změny, píše si do deníku, někdy fotí, někdy spí, ráda si při žehlení a skládání ponožek zpívá hodně nahlas (a hodně falešně) písničky, u kterých nezná text, píše si do šuplíku, někdy na blog, čte. Hlavně čte.
Ke čtení mě dostal Harry Potter a Stmívání – dítě, které vyrostlo v éře, kdy blyštiví upíři a kluci s kulatejma brejlema byli prostě cool. Pamatuju si, že jsem chodila s mamkou do knihovny, kde ona si vždycky půjčovala hodně tlustý bichle, odrbaný, se škaredým obalem a názvem, kterým jsem  nerozuměla. To já šla po barevných obálkách s holkama a klukama na přebalu.
Dneska se můj vkus moc nezměnil; romanťárny čtu furt, ale už někdy sáhnu i po těch tlustých knihách se složitými názvy. Čtu knihy o vílách, které jsou často mnohem tlustší než samotná detektivka. Thrillery, u kterých se chci bát, světovku, která mě většinou pohltí a naplní nepopsatelným smutkem, štěstím. Komiksy a dětskou knihu, protože u nich to začíná (a nekončí). Fantasy, protože je boží a nikdy se ho člověk nepřejí. Čtu všecko, co mě baví a něčemu naučí. A je mi jedno, jestli je na přebalu „pro čtenáře od 13 let“.

Tohle jsem já. Holka, co se našla ve slovech, ale rozhodla se zůstat v nich i nadále ukrytá.

You Might Also Like

13 coment�rios

  1. Je možné, že Tě dříve či později budu následovat. Když blogspot alespoň trochu pochopím. :D
    Ještě jednou přeji hodně štěstí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, nevím proč, ale těší mě, že bys mě časem „následovala“ :). Mám blogování s tebou už nějak zafixovaný, nu.
      To mi povídej :D! Pochopit ten jeho „mozek“, mi dalo sakra zabrat a museli mi s tím pomáhat dva lidi :D.
      Děkuju mnohokrát ♥!

      Vymazat
    2. Tedy pokud Ti bude milejší blogspot, než blog, tady je adresa ~ https://shetlandy.blogspot.cz/. :D Jo, jsou tam jen dva články přepsaný z mýcho blogu. Jsem lenoch.
      Ha, jsem zvědavá, za jak dlouho s tím tentokrát neseknu / to máš tak, když máš na bloggeru tři blogy a pokaždé je jen založíš, pak ať si na ně sedá prach jak chce. :D

      Ale ty pokračuj! Máš to tady útulné. Za mě jistě lepší, než blog.cz.

      Vymazat
  2. Aničko, ty máš tak nádherný způsob psaní! 😍 Přeji ti moc štěstí a obdivuji tě, že ses takhle skvěle poprala s blogspotem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuju moc, Klárko ♥! Doufám, že mě bude provázet štěstěna (á, slyšíš tu narážku na Hunger Games :D ♥?)! Nebýt tebe, tak bych si s tím ještě teď lámala hlavu, takže echm, echm...

      Vymazat
  3. Ty úvody jsou zlo, nikdy nevím, co psát, jak psát a tak dále. Tys to opět zvládla bravurně a jsem tak ráda, že jsem zpět a mohu opět číst tvé články. Jak moc jsi mi chyběla, když jsem měla krizi! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ÚVODY. JSOU. PEKLO. NA. BLOGO-ZEMI.
      Ale nevím, jestli jsem se s tím poprala dobře, natož pak bravurně :). I tak ti opět a znovu děkuju za tak miloučká slova - i já jsem moc ráda, že jsi/jsem zpět a znovu tě mohu vidět plodit tvé úžasné články a myšlenky! Nechť nám oběma přeje štěstí :)!

      Vymazat
  4. Pěkné představení se :) Blog se mi líbí...oběvila jsem tě čistě náhodou :) Ať se ti i zde na blogspotu daří :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, a tebe si pamatuji! Asi. Myslím, že jsi kdysi dávno psala na blog.cz, nemám-li pravdu :)?
      Jsem ráda, že se ti můj blog zatím líbí a doufám, že se tu budeme vídat častěji!

      Vymazat
  5. Jednu věc ti řeknu: BUDU A MILUJU VŠECHNY SLOVA KTERÝ NAPÍŠEŠ jsi kouzelnice, které dokáže jednou větou rozpoutat válku i přivolat mír a prostě ti fandím ve všem co děláš <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi taaak zlatá, Vali ♥ Děkuju, děkuju a DĚKUJU!

      Vymazat